Dzisiaj jest: 12 Grudzień 2024    |    Imieniny obchodzą: Joanna, Aleksandra, Dagmara

Pismo FZZMK ws. instrukcji Cbhp-1 (Mt-34a)

Bartosz Woszczyna

FZZMK 20/02/13                                       Warszawa, dn. 18.02.2013 r.

 

 

                                                        Pan Ireneusz Wasilewski

                                                        Prokurent-Dyrektor Zarządzający

                                                        Pełnomocnik Zarządu

                                                        ds. zarządzania zasobami

                                                        i optymalizacji procesów

                                                        PKP CARGO Spółka Akcyjna

                                                         ul. Grójecka 17

                                                        02-021 Warszawa

 

                                                                  Szanowny Panie Dyrektorze,

W związku z Uchwałą Nr 614/2010 Zarządu  PKP CARGO S.A. z dnia 30 listopada 2010 r. wprowadzającą do stosowania w PKP CARGO S.A. „Instrukcję bezpieczeństwa i higieny pracy dla drużyn trakcyjnych elektrycznych i spalinowych pojazdów trakcyjnych" Cbhp-1 (Mt-34a), stanowiącą załącznik do niniejszej Uchwały i równoczesnym uchyleniem „Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy dla drużyn trakcyjnych elektrycznych i spalinowych pojazdów trakcyjnych (Mt-34a)" przyjętej do stosowania Zarządzeniem nr 88 Zarządu PKP CARGO SA z dnia 30 grudnia 2003 r. żądamy niezwłocznego wydania tej instrukcji pracownikom zgodnie z wykazem stanowisk zawartym w tej instrukcji.

Z uwagi na zagrożone bezpieczeństwo i prawidłowość wykonywanych zadań przez wyżej wymienionych pracowników, wynikające z braku dostępu do zawartych w instrukcji uregulowań, wnioskujemy o niezwłoczne dostarczenie obowiązującego tekstu instrukcji. Niedopuszczalne jest dalsze tolerowanie obecnego stanu rzeczy, gdyż od wejścia w życie nowej instrukcji upłynęło już ponad dwa lata. W minionym czasie tematyka bezpieczeństwa ruchu kolejowego była wielokrotnie podnoszona w kontekście zaistniałych wypadków i katastrof i w związku z tym brak dostępu pracowników do uregulowań gwarantujących bezpieczeństwo jest w żaden sposób niewytłumaczalny i naganny.

                                                                           Z uszanowaniem

 

                                                                  Przewodniczący Federacji

                                                                                     /-/

                                                                        Grzegorz Siódmak

Brak grafik
2011 Pismo FZZMK ws. instrukcji Cbhp-1 (Mt-34a).
Powered by Joomla 1.7 Templates